Wij vinden een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor je te vinden.
Hoe kun je een klacht indienen?
Online (via internet) Geef je klacht online aan ons door via Contact (24x7).
Hoe wordt je klacht afgehandeld?
De bij ons ingediende klacht wordt binnen 3 dagen na ontvangst van je klacht beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van je klacht, dan ontvangt je binnen deze 3 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.
Bent je het niet eens met het antwoord op je klacht?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord. Indien je je niet kunt vinden in de uitkomst, dan heb je 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet je door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt. In je brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:
Je kunt de brief sturen naar:
Kapsalon Annelies bevestigt de ontvangst van je brief en geeft aan wanneer je een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele dagen, maar uiterlijk binnen 2 weken zijn. Download hier onze algemene voorwaarden.